.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه ديدار راه‌آهن و پرسپوليس

تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس در جريان بازي با راه‌آهن نام مديرعامل و بازيكن سابق خود را براي بازگشت به تيم‌شان را صدا زدند.

ديدار تيم هاي راه‌آهن و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد تا هواداراني كه تعداد آنها به بيش از 50 هزار نفر مي‌رسيد عليه كادر فني و مديرعامل باشگاه شعار سر دهند.

تماشژشاگران عليه عباس انصاري فرد شعار دادند و نام حبيب كاشاني، مديران عامل سابق خود را صدا زدند و خواهان بازگشت وي به پرسپوليس شدند.آنها در جريان بازي علي كريمي، بازيكن سابق خود را نيز تشويق كردند و خواستند كه هر چه زودتر اين بازيكن به تيم‌شان برگردد.

*در دقايق پاياني مسابقه و هنگامي كه پرسپوليس با نتيجه 2 بر يك برابر راه‌آهن شكست خورده بود، تماشاگران پرسپوليس از ميثاق معمارزاده، دروازه‌بان تيم خواستند كه يك گل ديگر هم بخورد و آنها به شدت بازيكنان تيم راه‌‌آهن را حمايت كردند.

*كادر فني راه‌آهن در نيمه اول به نحوه قضاوت احمد صالحي، داور مسابقه اعتراض كردند و مدعي شدند كه اين داور به زيان تيم آنها قضاوت مي‌كند.

*در يك صحنه كرانچار به شدت به نحوه قضاوت صالحي اعتراض كرد و با كوبيدن لگد به بطري كنار زمين اعتراض خود را نشان داد كه داور چهار مسابقه وي را به آرامش فراخواند.

*پس از اتمام نيمه اول و با توجه به شكست يك بر صفر پرسپوليس، هنگامي كه بازيكنان قصد ترك زمين را داشتند تا به رختكن بروند، با نزديك شدن به سكوها تماشاگران با حركت جالبي روبرو شدند. تماشاگران با نزديك شدن بازيكنان پرسپوليس به نشانه اعتراض به آنها پشت كرده و عليه‌شان شعار دادند./
فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.